Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna spel på DVD?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränna spel på DVD?

Ska man inte välja "Stänger DVD (Vidare bränning inte möjlig)" när man bränner xbox-spel i Nero, testade med RW skiva först utan att stänga DVD, det funkade bra, men när jag sedan bränner med en vanlig R-skiva och väljer att "stänga den" så funkar den inte i xboxen sedan.

Är det detta som är problemet eller gör jag om möjligt något annat fel, HJÄLP!!
    (Har slösat bort 3 DVD +R skivor hittills vågar inte prova nå mer nu förens jag vet mer)

Tar din Xbox DVD+R då!?!?! va har du för läsare?

Comment

Originally posted by Yollyflopp
      Tar din Xbox DVD+R då!?!?! va har du för läsare?
      Thomson tar iaf dvd+r. Sen samsungs gör inte de iaf, det är vad jag har provat mig fram till
      XBOX 1.6
      Samsung DVD
      Xecuter 3 + Front
      Bios X3 3294
      200 Gig Maxtor 5400 RPM

Nintendo Wii
      Cyklowiz

Comment

Tar inte Samsung dvd+r skivor ?? Vad tar den då isåfall ? Har brännt ut 5 dvd+r som min Samsumg inte tar, trodde det var nåt fel på bränningarna.

Comment

Prova med att bränna på en RW skiva å prova dej fram, så gjorde jag, kom fram till verbatim DVD+R funka kanon på min Thomson, gör backup som vanligt på xboxen, ftpar över dom till datorn, gör en iso av hela katalogen med programmet ISOcraxtion, sen bränner ja som vanligt i nero :-)
          Funkar finprima. Vet inte hur du har gjort för å göra iso å sånt, verkar vara olika för varje program om hure går :/

Men testa den där metoden.
          XBOX 1.6
          Samsung DVD
          Xecuter 3 + Front
          Bios X3 3294
          200 Gig Maxtor 5400 RPM

Nintendo Wii
          Cyklowiz

Comment

dvd-r

dvd-r ska du bränna om du har samsung ... har aldrig varit några problem för mig iaf ...

Comment

Jopp har kommit fram till att det är dvd-r jag ska köra med, det ändå problemet med det är att min brännare bränner inte dvd-r =(
              Så det är bara att lägga ner xboxbränningen för min del, filmer funkade iaf hur bra som helst att bränna av =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X