Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kotor probs!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kotor probs!

Började lira Kotor förra veckan och varje gång man skulle prata med nån så blinkade bilden till och så hade man pratat klart...
    Allt gick skitsnabbt alltså.
    och vad jag har förstått så ska det vara värsta diskutionerna när man snackar med folket, inte bara "shwish" så är allt över.
    allt annat förutom dialogen funkar skit bra. nån som vet vad det kan menas?

en till grej jag kanske ska säga är att när man kör spelet ifrån CD:n så går dialogerna extremt långsamt, typ 1min varje mening man säger. sen när man lirar ifrån HD:n så går allting skit snabbt.

anyone?
    För nordmännens raseri, Bevare oss du milde gud

Förlåt för att jag drar upp en så gammal tråd igen, men jag har exakt samma problem.
    Någon som vet hur man kan lösa det?

Comment

Enda saken jag kan komma på är ifall klockan är fel inställd.
      Annars så vet jag inte.

Comment

nope, klockan är rätt inställd

Comment

Det kan vara det att man måste CRACKA KoTOR för att den ska fungera bra.

Comment

hur crackar man det då?

Comment

Det är ingen crack som behövs, han bara spekulerar.
              Det verkar som om det ljud som spelas upp vid konversationer försvinner av någon anledning när man kör från hårddisken direkt. Därför går konversationerna blixsnabbt.

Comment

jo. men grejjen är att om jag lirat direkt från CD:n så går konversationerna jätte sakta..

Comment

antagligen för att dvd-spelaren har problem att läsa dina skivor

Comment

jag har aldrig haft dett problem med mitt kotor så jag undrar
                    om det nu inte kommer ngt ljud finns det överhuvud taget inlagt konversations ljud på hdd:n???
                    Detta är min signatur

Comment

Eller så är det en extremt dålig kopia!

Skaffa originalet istället. Det kostar inte så mkt nu för tiden.

Comment

jag HAR orginalet, men jag vill slippa alla jävla laddtider och orkar dessutom inte masa mig fram till xboxen för att byta skiva när jag vill spela ett annat spel

Comment

Original inlägg av colle
                          jag HAR orginalet, men jag vill slippa alla jävla laddtider och orkar dessutom inte masa mig fram till xboxen för att byta skiva när jag vill spela ett annat spel
                          Höjden av lathet måste jag säga.
                          Hoppas du orkar gå på toa i tid medans du spelar iaf ;]

Comment

Jaja, det var inte huruvida jag är lat eller inte som denna tråd handlade om.

Comment

haha, höjden av lathet. du tog orden ur munnen på mig

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X