Tja på er! Nu e det såhär att jag äntligen lämnat in min box för chippning, och jag får väl tillbaka den om en vecka eller så. Efter att ha varit inne å läst på detta forumet ett tag så förståd jag dock att allt inte kommer att funka från och med att jag får hem den , chippad&klar, så jag tänkte :
Kan inte någon vänligt sinnad medmänniska lista några program som är bra att ha(obligatoriska?)för att kunna koppla ihop Xbox-Dator osv... även gärna förklara vad programen gör!!
STORT tack på förhand!
//Anders
Kan inte någon vänligt sinnad medmänniska lista några program som är bra att ha(obligatoriska?)för att kunna koppla ihop Xbox-Dator osv... även gärna förklara vad programen gör!!
STORT tack på förhand!
//Anders

Men det fixade sig... Tanka hem superdisc 3.7 (en cd med allt möjligt du behöver till xboxen). Om du lämnat in boxen här hos psxcare så har du tur, för de lägger in alla program du kan tänkas behöva på xboxen från superdiscen(de gjorde iallafall det på min). Superdiscen finns att tanka hem från internet, men jag kan tyvärr inte säga vart, men skicka mej ett mejl så kanske jag kan hjälpa dig... 
Comment