Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kopiera spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kopiera spel

Hur man kopierar spel mellan 2 st xboxar (box till box)Går detoch hur...putte@slapis.se
    PUTTE

Använd ett fpt program som ligger på xboxen. Du hittar den under "Apps".
    XBOX
    X-ecuter 2.2 Lite
    X2_4983.06 Bios
    120GB HD
    SAMSUNG DVD

Wii 4.2E
    WiiKey 1.99 Beta firmware

Nintendo DSi XL
    M3i Zero

Nintendo 3DS

XBOX360
    Flashad Iextreme ??

Playstation 3

Comment

Starta en färsk version av avalaunch på båda boxarna

Gå in i filhanteraren på en av dom, tryck på start så menyn kommer upp, välj "switch to remote"

Då hittas den andra boxen automatiskt och man kan browsa filerna på den.

Markera det som skall kopieras med blå knappen så läggs det till i kön.

Tryck på start och välj transfer queue när du valt klart.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

funkar det inte med evoxdash?
        "-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"

Comment

Jo det funkar i evoxdash. Gå in på apps där har du nog nåt ftp program som du använder dig av för att ansluta till den andra xboxen. Sen är det bara att börja föra över filer.
          XBOX
          X-ecuter 2.2 Lite
          X2_4983.06 Bios
          120GB HD
          SAMSUNG DVD

Wii 4.2E
          WiiKey 1.99 Beta firmware

Nintendo DSi XL
          M3i Zero

Nintendo 3DS

XBOX360
          Flashad Iextreme ??

Playstation 3

Comment

Original inlägg av roine_johnsson
            Jo det funkar i evoxdash. Gå in på apps där har du nog nåt ftp program som du använder dig av för att ansluta till den andra xboxen. Sen är det bara att börja föra över filer.
            Ja, det blir ju fint i teorin, men vill man att det skall fungera utan avbrott...och helt utan en massa inställningar av ip-adress osv...så kör man avalaunch...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X