Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Jag tror att Halo2 kommer att dröja ett bra tag. Men det viktiga är att det blir lika buggfritt och bra som ettan så jag väntar hellre ett tag än får en halvfärdig produkt...
Har sett bilder på omslag till "Mad Dog Mcree" och "Who shoot Johnny Rock?" till xbox. Är det nån som vet om de har kommit ut eller om de är homebrew spel som de har gjort om så att de går igång på xboxen?
XBOX
X-ecuter 2.2 Lite
X2_4983.06 Bios
120GB HD
SAMSUNG DVD
Jag skulle vilja se Splinter Cell 2, tycker Splinter 1 var hur grymt som helst!
Saknar den styrningen av kameravinkeln i fler liknande spel. om man kostat på GTA 3 lite mer och med sån styrning av kameravinkeln skulle det oxå kunna vara ok!
Jag skulle vilja se Splinter Cell 2, tycker Splinter 1 var hur grymt som helst!
Saknar den styrningen av kameravinkeln i fler liknande spel. om man kostat på GTA 3 lite mer och med sån styrning av kameravinkeln skulle det oxå kunna vara ok!
Splinter cell beräknas släppas i Usa 23-Mars, så nu är det inte så långt kvar!!
jag har en liten fråga ..e det nån som har höt eller läst om Baldur's Gate: Dark Alliance 3 kommer att släppas.....för tvåan slutade ju som om det kommer att göras en till ?? aja om det e nån som vet så skriv ..pözz lui
Comment