Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En Fråga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En Fråga

Jag har ett litet problem
    Undrar varför Jag kan komma till evolutin x när jag trycker left trigger, right trigger, back, start på visa spel men inte på alla spel
    vad är det som styr om man kan eller inte?

Man måste ha på in game reset

Comment

Den är på och det fungerar ju på dom flesta spelen men inte på alla

Comment

Stäng av IGR i evo-x och flasha in x-ecuter 2 4979 eller 4981 (när det släppts) istället
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag flashade om xboxen med X-ecuter 2 4979.06_256k
          nu när jag startar xboxen är bilden svart
          vad ska jag göra

Comment

Vad har du för chip. Eftersom bilden blev svart kanske du inte hade ett chip som kan använda x-ecuter bioset. Såg att du inte har skrivit vad du hade för chip. Olika chip använder olika bios.
            XBOX
            X-ecuter 2.2 Lite
            X2_4983.06 Bios
            120GB HD
            SAMSUNG DVD

Wii 4.2E
            WiiKey 1.99 Beta firmware

Nintendo DSi XL
            M3i Zero

Nintendo 3DS

XBOX360
            Flashad Iextreme ??

Playstation 3

Comment

AppleX V2

hur kan man lägga in en annan bios nu när tvn är svart

Comment

Aldrig hört talas om att 4979 inte ger bild på någon box. Prova bränna enigmah videomode switchdisc, boota, tryck på gröna knappen, boota om.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X