Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Virus?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Virus?

Jag undrar hur pass vanliga virus på xbox är? Bör man vara väldigt försöiktig? Vad gör de allra vanligaste viruserna mot boxen? Kan man bli av med dem om man råkar ut för dem?

jag undrar också om det... finns he några virus program för xboxen... för när jag söker igenom xboxen via datorn ta he evigheter

Comment

Finns inga kända virus till xboxen än så länge.

Comment

virus alert

trojan qhost är ett virus som gör att datorn och xboxen startar om sig var 20e min jag har haft det i min dator för en vecka sen jag fick bort det viruset med f secure från microsoft när jag hadde virus i mig fick jag jobba med 10 procent av vad min dator klarar av
        signatur jag är cool och smart.
        Powered by http://iptest.telia.se/

Comment

Original inlägg av EmilHesslow
          trojan qhost är ett virus som gör att datorn och xboxen startar om sig var 20e min jag har haft det i min dator för en vecka sen jag fick bort det viruset med f secure från microsoft när jag hadde virus i mig fick jag jobba med 10 procent av vad min dator klarar av
          Startar din XBox om sig var 20e minut???Aldrig hört talas om,det är ju inte ens samma filsystem!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X