Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

repa i cd vill ladda ner nytt spel.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• repa i cd vill ladda ner nytt spel.

först en fråga är det olagligt att göra sånt jag har ju skivan (orginal)
    oki hur gör man måste man ha dvd brännare? har nämligen bara en orginal hd på min xbox.. men fall jag har en dvd brännare vad behöver jag göra vad för program osv.

tack för svar

Nej, lagen har ändrats. Man får nu inte ens göra backup skivor för eget bruk. Men vem bryr sig.

Du måste förstås ha en dvd-brännare för att bränna xbox spelen då de oftats är några gigabyte stora.

Du använder ett ftp: program på datorn för att föra över spelet till datorn. Gör en xiso fil av mappen med xbox spelet. Använd sedan nåt brännprogram och ta bränn image och välj xiso filen du gjorde. Bränn i låghastighet. Klart.
    XBOX
    X-ecuter 2.2 Lite
    X2_4983.06 Bios
    120GB HD
    SAMSUNG DVD

Wii 4.2E
    WiiKey 1.99 Beta firmware

Nintendo DSi XL
    M3i Zero

Nintendo 3DS

XBOX360
    Flashad Iextreme ??

Playstation 3

Comment

bara ladda in i xboxen?

Original inlägg av roine_johnsson
      Nej, lagen har ändrats. Man får nu inte ens göra backup skivor för eget bruk. Men vem bryr sig.

Du måste förstås ha en dvd-brännare för att bränna xbox spelen då de oftats är några gigabyte stora.

Du använder ett ftp: program på datorn för att föra över spelet till datorn. Gör en xiso fil av mappen med xbox spelet. Använd sedan nåt brännprogram och ta bränn image och välj xiso filen du gjorde. Bränn i låghastighet. Klart.
      får man plats med ett -två spelpå orginal hd? kan man alltså inte bränna spel på cdr skivor typ dela upp hur gör du xiso filren lr vad den hette

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X