Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ändra avalaunch inställningar?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ändra avalaunch inställningar?

Jag kan inte ändra några inställningar i Avalaunch där man skall skriva in något, så som IP nummer m.m. Det går inte ända det som står.
    Jag har avalaunch0482.
    Man ska väll inte behöva gå in i avalaunch.xml för att ändra något,
    det måste väll gå att göra från programet?

Jag har avalaunch installerat F:\Apps\avalaunch men jag vill lägga in den som dashboard sen när jag fått den att fungera som den ska.

Testa tryck på Y knappen för att spara när du ändrat dina inställningar (Y funkar som enter).

Comment

Original inlägg av wmadoss
      Testa tryck på Y knappen för att spara när du ändrat dina inställningar (Y funkar som enter).

Men jag kan inte skriva in något så då har jag ju inget att spara.

Comment

Du har ett onscreen keyboard på ngn knapp, kommer inte ihåg vilken så pröva dig fram.

Comment

Original inlägg av wmadoss
          Du har ett onscreen keyboard på ngn knapp, kommer inte ihåg vilken så pröva dig fram.
          Tack! Det funkade, bara att trycka på den vita knappen på kontrollen så gick det att skriva in text.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X