Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna xbox spel på cd/rw skivor med nero 5.5 express

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränna xbox spel på cd/rw skivor med nero 5.5 express

Hej jag vill få en klar beskrivning på hur jag ska få en cd/rw skiva att fungera på min xbox. Hur man bränner spelen, hur man hanterar iso filerna. Jag har nyss fått mitt chip och jag har en lg brännare(inte dvd brännare) med nero 5.5.Ska man pcka upp filerna och sedan bränna eller bränna iso filen direkt??

Original inlägg av Engino
    Hej jag vill få en klar beskrivning på hur jag ska få en cd/rw skiva att fungera på min xbox. Hur man bränner spelen, hur man hanterar iso filerna. Jag har nyss fått mitt chip och jag har en lg brännare(inte dvd brännare) med nero 5.5.Ska man pcka upp filerna och sedan bränna eller bränna iso filen direkt??
    Du måste ha en DVD brännare annars får spelet inte plats.
    Däremot kan du ju skicka spelet till din hdd om du har plats.Först måste du packa upp spelet med winrar sedan packa upp ison med Xisomanager 1.51 & sist ftp:a över till xbox hdd (F:\Games el E:\Games beronde på vilken installation du gjort).

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X