Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Imagebränning med Nec ND-1300A

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Imagebränning med Nec ND-1300A

Jag har en sån DVD och CD brännare. Jag har dock problem med att bränna image på DVD-RW. Jag har en skiva av märket Traxdata, jag har bränt med det för några månader sedan och det funkade bra. Nu får jag bara "power calibration error". Jag provade att sätta i en CD-RW och bränna en mindre fil. Det gick bra.
    Frågan är alltså om det är brännaren det är fel på eller om skivmärket är fel, lite konstigt om skivorna skulle bli okompatibla helt plötsligt?
    Kan tillägga att jag har senaste firmwaren.
    Banned:
    Annonserat försäljning av brända spel.

det ska fungera med firmware 1.0A(som är den senaste)

Comment

Power calibration error = din skiva är utsliten.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

med nec 1300 kan det också vara skivan som inte stöds.

Comment

Den fungerade ju först... enda gången jag fått liknande felmeddelande var på min laptop med en cd-rw, det var skivan som hade ledsnat.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag får det där förbannade meddelandet med spritt nya dvd skivor. har läst lite höger å vänster om "power calibration error" felet, verkar vara ett hårdvarufel säger vissa, andra säger att det är skivorna som är dåliga. Men det märkliga är att 2-3 skivor funkade för mig å bränna sen bara tjopp. fick ja upp de där fina felmedelandet.
            XBOX 1.6
            Samsung DVD
            Xecuter 3 + Front
            Bios X3 3294
            200 Gig Maxtor 5400 RPM

Nintendo Wii
            Cyklowiz

Comment

Det var fel på min brännare när jag fick det där meddelandet. Har en ny nu och den är det inga problem med
              Banned:
              Annonserat försäljning av brända spel.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X