Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brännings problem - what to do?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brännings problem - what to do?

Använder mig av fortis DVD -R skivor (25 pack på spindel) och boxen har problem att läsa dessa brännda skivor, vissa läser han inte av alls och vissa fungerar först för att sedan inte komma igång......bör jag använda mig av skivor med bättre kvalite eller finns det något knep när man bränner skivorna? Jag har brännt skivorna på full speed 4X skall man kanske bränna på lägre hastighet?

Original inlägg av Hellpimp
    Använder mig av fortis DVD -R skivor (25 pack på spindel) och boxen har problem att läsa dessa brännda skivor, vissa läser han inte av alls och vissa fungerar först för att sedan inte komma igång......bör jag använda mig av skivor med bättre kvalite eller finns det något knep när man bränner skivorna? Jag har brännt skivorna på full speed 4X skall man kanske bränna på lägre hastighet?
    Jag har brännt med en Pioneer 106 och programmet Stomp.

Comment

Jag brände på lägsta möjliga hastighet, vilket är starkt rekommenderat vad jag vet...använde mej av DVD+r skivor, men så länge det är DVD skivor bör det fungera (har en tjurig thomson spelare och det funkade iaf) .

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X