Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Max Payne 2 på hårddisk hänger sig

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Max Payne 2 på hårddisk hänger sig

Goddeg.

Jag har lånat ett bränt Max Payne 2 på DVD-skiva, funkar finfint att köra i min box. Försökte lägga in på hårddisken med Dvd2Xbox, funkar inte alls.

Jag har använt dvd2xbox framgångsrikt till en massa originalspel, men det här funkar alltså inte.

Någon som vet varför? Behöver jag ett crack? Vad bör jag göra?

Grymt tacksam för hjälp
    Nadlei

Ok, jag skrev utan att ha testat alla alternativ.

Kopierade spelet till datorns hårddisk med hjälp av XiSO och körde sedan över till boxen via FTP och allting fungerar perfekt.

Då vet jag hur man får över brända spel till boxens hårddisk på bästa sätt. Tack jag själv och sorry om jag snott någons tid.

Nadlei

Comment

NEJ!

Vad fan nu hänger sig spelet när den ska ladda första delen av kapitel ett. Allt annat gick bra att ladda.

Någon som har varit med om samma grej?

FUCK-FUCK-FUCK-FUCK!!!

Comment

Ladda ner ett nyare bios.
        XBOX
        X-ecuter 2.2 Lite
        X2_4983.06 Bios
        120GB HD
        SAMSUNG DVD

Wii 4.2E
        WiiKey 1.99 Beta firmware

Nintendo DSi XL
        M3i Zero

Nintendo 3DS

XBOX360
        Flashad Iextreme ??

Playstation 3

Comment

Tack men oj

Original inlägg av roine_johnsson
          Shit och bacon vilket jobbigt svar.

Ladda ner nytt Bios, hm, hur ersätter jag det nuvarande? Finns säkert trådar om det men skulle verkligen uppskatta en snabb handledning. Ligger det på C-driven eller?

Mitt Bios borde vara från typ november, har det kommit nya sen dess som jag borde kolla upp?

MVH
          Daniel

Comment

Flashar du från dashboardens flashkommando så görs en 256k bios om till en 1024k automatiskt. Använder du Xflash måste du ta rätt storlek på bioset (1024k).
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

OK, vilket är det bästa BIOSet, har det kommit något som kan hjälpa mig med mitt problem sedan mitt nuvarande installerades?

Var hittar jag dessa BIOS?

Har jag förstått det rätt om jag ska ladda ner de till datorn, sedan ftp:a över till boxen? Var ska de ligga? Jag känner mig lost eftersom jag aldrig flashat.

Vänliga Hälsningar
              Nadlei

Comment

Du hittar bios X2 4981.06 (256k) på nätet, när du skall FTPa över det till xboxen skall DU lägga det i C:\Bios, sen flashar du som jag skrev nedan.
                Kan även emaila dig senaste x2 bios om så önskas
                "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av roine_johnsson
                  Tjena Roine,hjälper det att flasha in tex 4980.06 istället för 4979.06?Jag har problem med GTA Vice City,det hänger sig när det ska loada..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X