Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

mxm default.xbe i isocraxtion

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mxm default.xbe i isocraxtion

jag lekte lite med isocraxtion och kom till stället precis ínnan man tillverkar den nya .iso filen.

då fanns det två alternativ att välja...

"preserve game folders" och "use mxm default.xbe" ...den förstnämnda var redan ikryssad men inte den andra....

vad är dom till för?

sen en annan grej....det stod typ xxxx/4400 ....ska man inte kunna knöka in 4700 mb på en dvd skiva?

mvh pemani
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

default.xbe används för att spelen skall funka starta upp, om du tittar i dina apps i resp kat, så ser du att alla har default.xbe

Om något program INTE startar e det för att inte default.xbe hittas av dashboarden.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
      default.xbe används för att spelen skall funka starta upp, om du tittar i dina apps i resp kat, så ser du att alla har default.xbe

Om något program INTE startar e det för att inte default.xbe hittas av dashboarden.
      jojo det vet jag...

men vad betyder just "preserve game folders"? vad händer om jag klickar i den rutan?

och funkar liksom inte multi dvd:n om jag inte klickar i "use mxm default.xbe"? är det typ en gemensam .xbe fil för alla spelen på skivan typ? typ den som startar menyn med vilka spel som finns på skivan eller så?
      PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
      PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
      PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
      360 JTAG Backup Console
      360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X