Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

jag är nog blåst/superdisc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jag är nog blåst/superdisc

Nu har ja läst ca 100 trådar om sd 3.7.
    Varje gång någon frågar hur man ska installera den på sin hårddisk så svarar du (Hansi) att man ska kolla på översta menyn www.psxcare.com. Jag kollar och kollar. Inser snart att jag är helt rudis, för jag förstår verkligen inte vad jag ska göra...

hur installerar jag när jag väl har min dvd-rw med SD 3.7rc8

Tackar ödmjukast.

Boota upp boxen på SD, gå in i www.psxcare.com menyn, välj "Install Evox small drive" om du har orginaldisken i, har du bytt till en större HD väljer du först "format c:e:f:" sendan installerar du MS dash som ligger under samma meny, sedan väljer du "Install EvoX large drive"
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

tack så mycket. nu tror jag att jag e med...

Comment

var

Original inlägg av mekholm
        Nu har ja läst ca 100 trådar om sd 3.7.
        Varje gång någon frågar hur man ska installera den på sin hårddisk så svarar du (Hansi) att man ska kolla på översta menyn www.psxcare.com. Jag kollar och kollar. Inser snart att jag är helt rudis, för jag förstår verkligen inte vad jag ska göra...

hur installerar jag när jag väl har min dvd-rw med SD 3.7rc8

Tackar ödmjukast.
        Var laddar man ner superdisc 3,7

Comment

lättast e om du har Mirc & på kanal #xbins
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
            lättast e om du har Mirc & på kanal #xbins
            SD finns inte på #xbins,SD hittar du på #super-disc
            Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X