Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

EvoX backup/restore ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• EvoX backup/restore ?

Fick nyss igång EvoX (från skiva) och provade igenom menyn, tryckte då på Backup och undrar då exakt vad som backup´as och hur man Restor´ar ?

Anledningen är delvis pga att jag lyckats deleta alla mina SSX-save, så det skulle vara kul att veta om dom går att få tillbaka.

(Jag har även kontakt via FTP, om det skulle behövas)

Nej, det är bara eprom inställningarna som sparas.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Nej, det är bara eprom inställningarna som sparas.

Tack !

Hittade något om "TDATA" och UDATA"-mappar eller nå´t sånt i forumet och får väl se till att backupa dom med jämna mellanrum om jag skulle råka radera fler saves.

Comment

Hejsan.
        Jag är lite nyfiken hur du fick igång Evox på skivan. Skulle bli lycklig om du förklarade...

Comment

har du ens försökt att sätta in superdisc skivan i boxen
          "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Nej den är inte nerladdad än.
            Undrar bara om det finns en "ren EvoX skiva" som jag kan boota med. Jag måste få igång FTP mellan datorn och Xboxen. Det är mitt problem just nu...

Comment

inte nerladdat va har du för uppkopling
              snäll som ja är har ja ploppat in superdisc skivan i min låda å kollat runt
              när ja stoppar in skivan kommer det upp en massa menyer men en utav dom heter settings går man in där så kan man ändra ip å lite annat gott
              fick en liten tanke att det kanske går att andra lite där som du jör när du har det instalerat på hd å ficksa en ftp anslutning på det viset vet ej om det funnkar men det är värt att prova funnkar inte det så har ja en massa andra förslag man kan prova på det viset.
              men det är lite lättare att fortsätta med vårat lilla expriment när du har sd brännt å färdigt i handen
              "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X