Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Några problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Några problem

Frågor

1. När jag jobbar med flashfxp ftp clienten så time:ar ftpn ut, så jag måste logga in igen. Väldigt irriterande. Vart ställer man in timeout värdet? Är det flashfxp eller är der ftp demonen i xboxen som gör det?

2. Efter installation av senaste superdiscen 3.7 rc8 så varvar hårddisken ner hela tiden, efter bara några sekunders idle. Så var det inte tidigare. Vad orsakas det av.

Original inlägg av cool2000
    Frågor

1. När jag jobbar med flashfxp ftp clienten så time:ar ftpn ut, så jag måste logga in igen. Väldigt irriterande. Vart ställer man in timeout värdet? Är det flashfxp eller är der ftp demonen i xboxen som gör det?

2. Efter installation av senaste superdiscen 3.7 rc8 så varvar hårddisken ner hela tiden, efter bara några sekunders idle. Så var det inte tidigare. Vad orsakas det av.

1.Använder inte flashfxp, men stäng av 'Passive Transfers' i options om du har den ikryssad, mjukvaran i xboxen stöder inte det om jag inte har helt fel.

2. Prova gå in i settings och ställ in hur länge xboxen ska stå innan den börjar idle.

/ Johan
    Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
    * 2 Xbox V1.3 / V1.4
    * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X