Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Helt ny...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Helt ny...

Helt ny på detta. Polare har hjälpt mig o lite sånt. Har en 160 gb hårdisk o nåt xecuter 2 med nåt EvoX... Nu har jag laddat ner ett spel från dc++. Det var en .iso fil. Ska jag nu bara koppla min box till datorn o sen lägga in den filen på F: bland mina andra spel? Jag har det programet flashfxp. Polaren har visat hur det fungerar.

Hur kopierar man ett original spel till sin hd? Ska man bara koppla boxen till datorn, lägga över spelet till pc:en och sen lägga över det till boxen igen? En kompis sa detta till mig men det låter lite väl enkelt, eller?

Tacksam för svar.
    /Goodfella

Sök i forumet med qwix och avalaunch som sökord.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Sök i forumet med qwix och avalaunch som sökord.

Ok. Det ska jag göra. TAck för hjälpen!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X