Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Får inte med subben när jag kör DVD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Får inte med subben när jag kör DVD

Hoppas någon kan hjälpa mig. har precis köpt en DVD-brännare, "rippade" en film med Shrink, valde endast swe subb, brände den med CloneDVD...
    Ok nu till problemet; jag får inte fram texten när jag kör filmen i XBoxen ...perfekt bild iallafall
    Lägger jag den däremot i datorn så funkar texten också
    vad är det för inställning som jag har missat i xboxen, någon som kan hjälpa mig tack?
    Är det fel prg-vara jag använder vid rippning7bränning som ställer till .......och isåfall, vilket/vilka är bättre att använda??

tack för hjälpen....Troya
    "År 1492 upptäckte de amerikanska indianerna Columbus" /M. Allwood

Original inlägg av Troya99
    Hoppas någon kan hjälpa mig. har precis köpt en DVD-brännare, "rippade" en film med Shrink, valde endast swe subb, brände den med CloneDVD...
    Ok nu till problemet; jag får inte fram texten när jag kör filmen i XBoxen ...perfekt bild iallafall
    Lägger jag den däremot i datorn så funkar texten också
    vad är det för inställning som jag har missat i xboxen, någon som kan hjälpa mig tack?
    Är det fel prg-vara jag använder vid rippning7bränning som ställer till .......och isåfall, vilket/vilka är bättre att använda??

tack för hjälpen....Troya
    hade lite bråttom när jag skrev tråden, hittade en annan som hade samma problem som jag. Får prova det ....Sorry!
    "År 1492 upptäckte de amerikanska indianerna Columbus" /M. Allwood

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X