Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Finding Nemo problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Finding Nemo problem

jag har fått en skiva av en som lagt in nemo, men får det inte att starta. först så när jag skulle starta så låste sig bilden direkt sen laddade jag ner en annan default.xbe-fil och ersatte denna med den gamla, då startade spelet fast stannar istället efter en stund och säger att skivan är skitig eller dålig. finns det någon mer fil man måste ladda ner? såg en fil som hette cs-fnpp.ppf som hörde till en crack till nemo, men vart ska den ligga och vad gör den?

Antingen tar du ISO-filen som laddades ned från nätet som skivan är bränd ifrån och applyar PPF-flien med PPFOMatic på din PC, för att sedan FTPa över den till boxen (eller bränna ny skiva ifrån).

Eller så kan du byta till ett nyare BIOS av Xecuter2 modell, typ 4979 eller nyare (har jag för mig), så patchar BIOS XBE on-the-fly.

Comment

konstigt..
      jag har inga problem med finding nemo..ingen crack behövs på mitt..
      Hare Bra!

//aha

Comment

Original inlägg av aha
        konstigt..
        jag har inga problem med finding nemo..ingen crack behövs på mitt..

Du kör väl Xecuter2 BIOS då....

Comment

jaaaa...de gör ja
          Hare Bra!

//aha

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X