Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brännt ut ett spel.. Men får ej igång det?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brännt ut ett spel.. Men får ej igång det?

Ja nu när jag har packat upp iso filen och sen brände jag ut det på en skiva.
    Men då jag stoppar in skivan i xboxen händer ingenting? Och sen prövade jag gå in i xbox media player och gick in i program och tryckte på kör dvd. och då kom jag bara tillbaka till msdashboard.. och spelet funkar då jag ftpar över det till boxen.. Tack å hej..Danne

Brännde du ut Image:n???
    Du ska bränna ut ISO:n...

Är det detta du har gjort så kan orsaken till att det inte funkar vara att din läsare i boxen inte tycker om märket på skivorna du använder.......
    Xbox v1.0
    "Silver Edition"
    Papst 8412NGL
    Alladin Advanced
    Samsung DVD

Comment

Sicken lång mening det blev.....
      Xbox v1.0
      "Silver Edition"
      Papst 8412NGL
      Alladin Advanced
      Samsung DVD

Comment

Original inlägg av Dowax
        Ja nu när jag har packat upp iso filen och sen brände jag ut det på en skiva.
        Men då jag stoppar in skivan i xboxen händer ingenting? Och sen prövade jag gå in i xbox media player och gick in i program och tryckte på kör dvd. och då kom jag bara tillbaka till msdashboard.. och spelet funkar då jag ftpar över det till boxen.. Tack å hej..Danne
        Du ska inte packa upp ISO-Filen utan välja "bränn image" i menyen på NERO

/zappafan
        "Never underestimate the power of very stupid people in large groups"

Comment

Bränn..=)

Okej men då ska jag prövba det men vart finns bränn imige? finns ju typ bara iso och iso/udf och sånna val.. jag har nero 6

Comment

Använd Nero Burning Rom
            Längst ner till höger står det "open"
            Klart.....
            Xbox v1.0
            "Silver Edition"
            Papst 8412NGL
            Alladin Advanced
            Samsung DVD

Comment

Okej tackar så hämskt mycke .. ska pröva det

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X