Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dvd2xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• dvd2xbox

hej jag har lagt in lite filmer men när jag går in i mediaplayern så hittar jag inte de. Hur gör jag ?

Du måste konfigurera mediaplayerns config.xml fil så att du får upp katalogen där dvd2xbox lade filmerna i mediaplayerns meny.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Du måste konfigurera mediaplayerns config.xml fil så att du får upp katalogen där dvd2xbox lade filmerna i mediaplayerns meny.
      och hur gör man det?

Comment

jag vet inte hur man gör.

Comment

inne på inställningar på media playern eller?

Comment

Du måste editera xml-filen i din PC med lämpligt program, tanka hem ett program som heter Textpad som har stöd för xml, om du har Dreamweaver installerat så funkar det också, kanske Frontpage också?

/F

Comment

Öppna via ftp

Du får h'mta xml-filen via ftp och sen redigera den i datorn innan du skickar tillbaka den till xboxen..

Comment

Använd flashfxp, anslut till boxen, markera filen, välj EDIT
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av seyimon
                  hej jag har lagt in lite filmer men när jag går in i mediaplayern så hittar jag inte de. Hur gör jag ?
                  det här dvd2xbox, rippar den DVD-filmer? Och till vilket format? Rippar den till DivX MÅSTE jag ha det, jag har tonvis med saker så jag kan trada
                  * Xbox V1.1
                  * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
                  * 160 GB Samsung HD
                  * 10 000+ Roms
                  * 70+ XBOXspel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X