Jag är i stort behov av superdisc. men jag har en väldigt seg uppkoppling så jag kan inte tanka ner den. så därför undrar jag om det finns nån vänlig själ som kan tänka sig att sälja ett ex av den senaste SD till mig?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Superdisc!!!
Collapse
X
-
jaså, jag visste inte att det var copyright på SD. Men då måste väl den finnas att köpa lagligt??Original inlägg av bompa86du snackar om pirat kopiering här... tror inte att det är så speciellt lagligt :P det finns ju annars andra "mindre" bootdiscs du kan tanka.. =)
- Citat
- Flag
Comment
-
vad exakt gör en Superdisk? Jag har en Bootdisc till Xbox, men tror itne det är samma sak... elleR?Original inlägg av cmanJag är i stort behov av superdisc. men jag har en väldigt seg uppkoppling så jag kan inte tanka ner den. så därför undrar jag om det finns nån vänlig själ som kan tänka sig att sälja ett ex av den senaste SD till mig?* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har bara 56kb/s så det blir nog svårt. Men hur stor är SD rc7 ?Original inlägg av ckaiy_coolCMAN vad har du för uppkoppling jag skulle kunna skicka den till dig jag bryr mig inte om hur lång tid det tar.
Vilken SD vill du ha.
SD 3.6
SD rc6
SD rc7
Har du icq så kan jag skicka den till dig.
- Citat
- Flag
Comment
-
ReklamOriginal inlägg av mekholmeh, varför får ja inte skriva att ja har hetamailen?
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment

Jag har ätit pannkaka! 

Comment