Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spelet vill inte starta från hdd.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spelet vill inte starta från hdd.

Hej

Jag har ett problem med ett spel som jag ha tankat över från min PC till xbox.
    Det var en .ISO-fil som jag har "packat" upp och sedan ftp:at över till min xbox.
    Jag har lagt spelet under F:\Games och jag kan se det där också. Men när jag ska köra igång det blir tv:n bara svart. Det händer ingenting. Jag har även försökt att starta det genom Avalaunch och klickat på default.xbe fortfarande svart det finns inget ljud heller.
    Kan det vara så att det är NTSC "format"? Om det är ett annat "format" hur kan man se det?
    Sen vill jag bara tacka för en grymt bra sida!

Prova att byta till NTSC med Enigma switch disc. Det skadar ingenting att testa.

Dock kan det hända att vissa spel agerar så som du säger.. då kan det finnas en patch ute för att korrigera detta.

Whopper

Comment

Tack! Ska testa det när jag kommer hem....

Comment

Original inlägg av whopper
        Prova att byta till NTSC med Enigma switch disc. Det skadar ingenting att testa.

Dock kan det hända att vissa spel agerar så som du säger.. då kan det finnas en patch ute för att korrigera detta.

Whopper
        Testade det med Enighma och kollade vad Hanis had skrivit i detta ämne, men det händer fortfarande ingenting.....

Comment

Vet du om spelet funkar på nån annan Xbox.. vilket spel är det ?
          Prova att söka för att se om det kanske finns en patch..

Whopper

Comment

Original inlägg av whopper
            Vet du om spelet funkar på nån annan Xbox.. vilket spel är det ?
            Prova att söka för att se om det kanske finns en patch..

Whopper
            Det är Top Spin som jag försöker med. Jag vet inte om spelet funkar på en annan xbox.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X