De är så här att jag har skaffat en Lite-On dvd brännare och försöker bränna ut spel, har prövat allt möjligt, från att zippa upp filerna direkt på cdn till att bränna Image med nero, men hela tiden så klagar mitt xbox på att cdn kan vara skadad eller att de är nå annat fel på den. Nån som har nån idé på vad de kan vara?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Går inte att bränna
Collapse
X
-
vet att vissa boxar har problem med vissa diskar.. kör DVD-R modell Princo eller SW i min box som har en Philipsläsare detta funkar utan problem. Prova åxå att bränna med ett annat bränningsprogram. Själv kör jag med Alcohol 120% som är en ren ISO-brännare.. funkar utmärkt!
http://www.alcohol-software.com/
Whopper
- Citat
- Flag
-
Fick igång allting nu, visade sig att de var nåt konstigt med mitt OS och allt ordnade sig när jag formaterade.
Bränner ut spelen i 2.4x för de är de segaste som går, men spelen hackar rätt ofta och läsaren låter som ett kärnkraftverk, speciellt Starwars: Kotor, nån som vet hur man ska fixa så de inte hackar lika mycket? nå speciellt program? Brände ut med Nero.
- Citat
- Flag
Comment
-
Prova köp en Verbatim dvd-r & testa med... Vissa "låg" kvalité skivor gör att det blir så...Original inlägg av MuschenFick igång allting nu, visade sig att de var nåt konstigt med mitt OS och allt ordnade sig när jag formaterade.
Bränner ut spelen i 2.4x för de är de segaste som går, men spelen hackar rätt ofta och läsaren låter som ett kärnkraftverk, speciellt Starwars: Kotor, nån som vet hur man ska fixa så de inte hackar lika mycket? nå speciellt program? Brände ut med Nero.
- Citat
- Flag
Comment

Comment