Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rensa HD:n

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rensa HD:n

Jag undrar ifall någon kan säga vad man ska radera vilka mappar osv för att rensa på minnet på hd:n? Jag har en heter som:
    C: 400 mb
    D: dvd/rom
    E: ca 5000mb
    Y: 740 mb
    X: 740 mb

jag vet inte om jag har en till, mend et e vad jag kommer ihåg, jag undrar ifall man kan ta bort visas eller bara köra med C: D: och E: utan dom y: och X:?

jag har tyvärr inte pengar o köpa en ny hd
    så hör av er med synpunkter osv!!!

Tack på förhand
    Xbox (2002) vet ej vilken version,
    Chipat med Duox 2 cromwell,
    Har Evox M8 IGR LBA48 (EvoX +3935)
    20 GB hårdisk

Original inlägg av InZaghi
    Jag undrar ifall någon kan säga vad man ska radera vilka mappar osv för att rensa på minnet på hd:n? Jag har en heter som:
    C: 400 mb
    D: dvd/rom
    E: ca 5000mb
    Y: 740 mb
    X: 740 mb

jag vet inte om jag har en till, mend et e vad jag kommer ihåg, jag undrar ifall man kan ta bort visas eller bara köra med C: D: och E: utan dom y: och X:?

jag har tyvärr inte pengar o köpa en ny hd
    så hör av er med synpunkter osv!!!

Tack på förhand
    formatera alltså? Använd Superdisk eller *******.se-s bootdisc
    * Xbox V1.1
    * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
    * 160 GB Samsung HD
    * 10 000+ Roms
    * 70+ XBOXspel

Comment

Original inlägg av InZaghi
      Jag undrar ifall någon kan säga vad man ska radera vilka mappar osv för att rensa på minnet på hd:n?
      Med minnet menar du då utrymmet på HD eller?
      Vad är det du vill göra exakt igentligen, tömma alla partioner eller?
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
        Med minnet menar du då utrymmet på HD eller?
        Vad är det du vill göra exakt igentligen, tömma alla partioner eller?
        Jag ville bara tömma/rensa!!! jag vill inte ta bort programvara som är installert, utan vill bara rensa filer som är onödiga. samt så har jag många partionits, undra ifall man kunnde sätta ihopp alla??? typ ta bort X: och y: som tar 800 mb var!

Ang superdisk, ifall jag använder den komer den att ta bort det program vara jag har installerat?
        20 GB hårdisk

Comment

Nej, nej, nej X, Y, Z partion skall vara kvar det är till temp filer som rensas av sig själv efter ett tag.
          Vill du ta bort onödiga program osv, osv använd boxplorer ligger under apps ju
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
            Nej, nej, nej X, Y, Z partion skall vara kvar det är till temp filer som rensas av sig själv efter ett tag.
            Vill du ta bort onödiga program osv, osv använd boxplorer ligger under apps ju
            thx,,,, nu vet jag vad jag ska göra
            20 GB hårdisk

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X