Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Sitter här och suktar efter Superdisk, men har bara vanligt 56k modem.
Finns det någon som (mot betalning) skulle vilja bränna den på en skiva
och skicka till mig?
Vilket bios ska jag använda till ett Xenium ICE om jag vill kunna spela
brända "säkerhetskopior"?
Vet inte om jag förstår Whopper rätt, men ska man kunna lägga till efnet på site managern i flash fxp? eller? har testat guiden och jag blir uppkopplad på efnet men jag får inte det där meddelandet när jag skriver/msg någonting...(minns inte) som det står att man ska få. någon hjälp mig snälla....
Om du kollar lite nogrannare i guiden, dvs punkten innan, då ser du att man först skapar en lista .. i början av varje rad i denna lista finns en siffra! Sen får du gissa resten :
#6 Som det sedan står i Topicen till denna kanal (topic - den första texten) skriver du : /msg sd-dcc xdcc list för att lista vilka filer som finns tillgängliga.
har en chippad box, som har startat upp xbox live... och som jag läst i alla trådar vet jag vad som har hänt.. och att jag kan lösa det med superdisc.. har laddat hem en sådan, nu är frågan ska jag bränna ut den och stoppa i den i dvd:n, eller kan jag lägga över det flashfxp.. eller finns det enklare sätt? eller har jag fattat allt fel?
Superdiscen är en xISO-fil som det är mening att du skall bränna och installera från (typ en installationdisk för Windows - allt finns med, men inte i senaste upplagan). Vill du dock endast ta ner några uppdateringar så rekommenderara jag att plocka ner programmen ett och ett från bl.a. XBins FTP och därefter FTP:a över de till Boxen.
Comment