Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

IRC, Superdisc och Xbins

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av oa51
    Jag har problem! Vill ha superdisc och kopplar upp mig mot EFnet, joinar #super-disc och skriver "/msg sd-dcc xdcc list ".
    Det är nu jag får problem, för jag får svaret " sd-dcc No such nick/channel"

Har prövat att joina #xbins och här fungerar det, har laddat ner XBMC på detta sätt via FTP- klient och flashat via nätverkskabel.

Snälla hjälp mig, har just lött chippet, installerat Bios men kommer inte vidare utan dashboard/OS
    *harkel* ta en titt på min kommentar så hittar du en länk till en sida, där hittar du det =)

Comment

Gå in på den här länken ftp://xbmp.uk.xbins.org/ så har du dagliga uppdateringar på XBMC användarnamn är xbins och lösen är homebrew eller tvärt om.

Comment

Tack Tcip! Jag har laddat ned *********** v 3.0 och fått det att fungera!

Comment

Original inlägg av oa51
          Tack Tcip! Jag har laddat ned *********** v 3.0 och fått det att fungera!
          Lugnt =)

Comment

Original inlägg av M@tte
            Gå in på den här länken ftp://xbmp.uk.xbins.org/ så har du dagliga uppdateringar på XBMC användarnamn är xbins och lösen är homebrew eller tvärt om.
            Server: Ftp://xbmp.uk.xbins.org
            Port: 21 (behöver inte anges i webbläsaren)
            Användarnamn: xbins
            Lösenord: homebrew

Comment

port 21???

Comment

Original inlägg av M@tte
                port 21???
                Port 21. Behövs inte skrivas in i FTP-program, eftersom det är standard port för FTP

Comment

tcip>det går ju inte att ladda ner consoldedisc på din sida
                  http://www.danasoft.com/sig/shifty93.jpg

Comment

Original inlägg av shifty93 Visa Inlägg
                    tcip>det går ju inte att ladda ner consoldedisc på din sida
                    Det är inte min hemsida. Det är han som har gjort programmets hemsida.. Han håller på att fixa länken skriver han i ett annat forum

Comment

Jävla löjligt censur psxcare kör med! vad hände med yttrandefriheten?

Comment

Jag får problem med att mitt nick inte skulle funka. "No such nick/channel"... så vad gör jag för att lösa detta problem om jag vill ladda ner SuperDisc?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X