Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur får jag tag på superdisc?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur får jag tag på superdisc?

Jag skulle gärna vilja få ett ex av superdisc. Jag har en xbox som är inlämmnad på "chipning". Jag har försökt med dc++ men det funkar inte. Finns det någon snäll person som skulla vilja hjälpa en hjäplös?? HA det bra allihopa

Kolla lite längre ner i detta forum: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13110

Whopper

Comment

Original inlägg av whopper
      Kolla lite längre ner i detta forum: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13110

Whopper

TACK ..............

Comment

finns på på dc om man är inne på en välsorterad hubb SuperDisc_3_6-XBOX eller den nyaste Superdisc.3.7.RC6 skicka ett pm så löser det sig med en bra hubb
        Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.

Comment

Sista versionen är 3.7 rc8

Comment

Tack så mycket whopper du har möjligt vis inte msn elr icq+?? det e några fårgor jag skulle behöva ha svar på om du har tid

Comment

hämta från mirc

Comment

Original inlägg av Sniff_X
                Tack så mycket whopper du har möjligt vis inte msn elr icq+?? det e några fårgor jag skulle behöva ha svar på om du har tid
                Klicka på ICQ blomman i mina posts så kan du skicka mig ett meddelande! Är jag online och vid datorn så försöker jag svara..

Whopper

Comment

Tack ......

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X