Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ninja gaiden hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ninja gaiden hjälp

Nån som lirat det å kan hjälpa mig? Håller på att bli tokig.. lyckas verkligen inte ta mig vidare från sista savepointen på Chapter 5. Man får ju direkt 3 Black Spider Ninjas på sig.. sen 4 till lite senare och sen bossarna utan typ nada hälsa.. hatar cheats egentligen men nu blir jag fan knäpp.
    Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth

Äre typ 3 dinosarier?l Den delen gjorde mig galen :P bara kämpa på grabben =) se till att blocka dig nästan hela tiden mot Dom svarta Ninjora så du inte får dom kaststjärnorna som sprängs på dig, använd väggen mycke , asså spring upp för den o gör den gryma attacken med blåa eller gula knappen du vet nog vilken jag menade =)

Comment

nja, stör mig mer på tentakelhelvetet efter de 3 drakarna.. börjar bli tjatigt nu fan Nån som har nå förslag på hur man enkelt spöar honom?
      Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth

Comment

http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/33084.html

Comment

Orka.. Fuska eller köra Guide... Eftersom Ninja gaiden e världens bästa spel.. tycer jag du ska se på bossarna hur dom e och Som du kanske vet så e första svärdet bäst på bossar.. speciellt i level 3

Comment

Världens bästa spel är det nog inte, bra är det dock.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X