Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Formater Xboxens hd, Och sen installeringen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Formater Xboxens hd, Och sen installeringen?

Jag köpte min xbox färdig med xbit chipp och superdisc 3.7 och excuter2.
    Men nu har jag fixat superdisc 3.7 rc8 och jag har så mycke skit på min xbox hd så jag hade tänkt å höra om man kan formatera den utan att behöva koppla den till datorn?? och sen hur gör man för att återställa xboxen med alla program och sånt som finns på den..? ligger dom programen på superdisc skivan?? Mvh Daniel

Gör först en backup på din xbox C: & E: part, sen tar du & stoppar in din SD skiva installerar liten eller stort HD så kommer du få in alla program osv fr skivan i xboxen, installera in även msdash fr SD. BOOTA OM.

skulle det inte inte fungera kan du FTPa över din C: backup
    men jag har testat & det funkar utan att föra över C: backupen.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Okej så jag ska föra över hela c: och e: till datorn ? Men formaterar xboxen sig själv då man stopar in superdisc skivan då??

Comment

Nä gå in på PSXCARE meny i skivan när du har den i xboxen, då ser du att det står formater C-E-F(-G) tryck på det då.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

okej tack för svaret ska pröva det dära =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X