Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FTP problem =(

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FTP problem =(

Jo det är så här jag ska föra över en fil som ligger på 2 gig men då ploppar en varnings text upp =(
    Det står :

FTP-mappfel

Ett fel inträffade när filen skulle kopieras till FTP-servern. Kontrollera att du har behörighet att placera filer på servern.

Detaljer:
    200 Type set to IMAGE
    200 Port command ok.
    150 Opening BINARY data connection for E:\rootfs
    426 Connection closed , file opening failed.

Det värsta är att jag kan föra över mindre filer men när dom blir i det större formatet så fungerar det ej !!!
    Har också öppnat hårdisken alltså Unlockat den =( plzzz skulel värkeligen behöva hjälp med detta // TACK alla ni som har hjälpt mig med dom andra sakerna.

Jag har samma fel

har samma fel, 426 Connection closed , file opening failed.
    NOOP
    502 noop is not implemented.

endel filer fungerar endel inte, och inte i nått specielt sammanhang blir felet heller, ena mp3 funkar andra inte

edit: detta gäller dock inte spel där alla fungerar felfritt

Comment

wah! X_X kö flashfxp, stäng av brandväggen!

edit: xboxens fil system klarar inte filer med långa namn

Comment

................................................ nej inte de som är felet, de e de första man gör. har fått hjälp på annat håll, problemet var att xboxen hadde problem med vissa filnamn som man blev tvungen att ändra innan man skickar över filen.

Comment

ÄR det nån som kan ge en bra länk eller förklara hur man använder flash fxp???
          Har ingen aning om hur man ska flytta saker mellan xboxen och datan...
          HEJA DIF!!!

Comment

Original inlägg av AceCod3r
            ÄR det nån som kan ge en bra länk eller förklara hur man använder flash fxp???
            Har ingen aning om hur man ska flytta saker mellan xboxen och datan...
            http://www.flashfxp.com/tutorial.php?Sect=Step1

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X