Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan inte spara mina inställningar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte spara mina inställningar

Hej så fort jag har ändrat ip i xboxen och starar om så e de borta igen.

har kört SD 3.7 rc8 och hela skiten alla säger bara att man ska lägga in ip och ta static ip men de funkar inte plz help snart åker skiten ut !!!!!!

Och du har valt "exit and save" längst ner i settings eller?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

de är de som e problemet jag har ingen sån meny alla guider jag har läst så verkar de ju så lätt så de måste va nått fel med min evox

Comment

Gå in på din evox.ini skri in under Network tex boota sedan om:

[Network]
        SetupNetwork = Yes
        StaticIP = Yes
        Ip = 192.168100.3
        Subnetmask = 255.255.255.0
        Defaultgateway = 192.168.100.1
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

hur kommer jag in i evox.ini vilket prog och så vore najs.

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13532

Den ligger i c:\ på din xbox
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av zerocoo
              hur kommer jag in i evox.ini vilket prog och så vore najs.
              Hur man kommer IN?
              Jo med ett FTP program, typ Totalcommander, markera filen, välj redigera.
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

asså seriöst nu har jag fixat problemet men fy fan va dumma ni måste va har sett flera som haft problemet och ni bara säger ta en FTP så funkar de men de e ju de dom har problem med FFS dom kommer inte åt nätverket !!!!!!!!!!!!!

Comment

Finns ingen redigerare i tex. boxexplorer (skulle vara bra) så hur skall man annars komma åt evox.ini utan FTP, you tell me?

Comment

zerocoo, om det var FTP du hade problem med kunde du väl ställt den frågan i stället!

Folket här svarade på din fråga, hur ska de veta att du inte kan hantera ett FTP-program?

Pillar man med Xbox är FTP det man håller på mest med, och är i stort sett en förutsättning om man har en moddad box.

Så slå inte på de som hjälper, och faktiskt ger bra svar!

Comment

Original inlägg av zerocoo
                      de är de som e problemet jag har ingen sån meny alla guider jag har läst så verkar de ju så lätt så de måste va nått fel med min evox
                      Var ändrar du din IP i sådana fall ???
                      Save & Exit finns där nere - det är bara det att den inte syns på skärmen.. prova att knalla neråt en bit med din kontroller.. den finns där! Längst ner!

Comment

svaret hittar du längre ner i denna sträng........(8 steg ner)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X