Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad ska jag ladda hem med?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vad ska jag ladda hem med?

alla dc++ hubbar har inte så många slots. finns det något annat program där man kan hitta spel enklare? på tråden "är det okej" var den något som tipsa om bittorrent. men hur funkar det? när jag instalerat det står det att det gick bra o att jag skulle ihtta en sida som använde sig av bittorrent. men var hittar man dom ( med xbox stuff på ) . /// Tacksam för svar

Här har du en svensk bittorrent-sida: http://trackerwww.prq.to/

Comment

tack! ...,......

Comment

Jag får inte högre hastighet en 7 kiB/s. Beror det på min branvägg? isåfall vilken lucka ska jag öppna?

Comment

Bittorrent brukar funka så att det börjar med väldigt låg hastighet för att sedan öka. Kan ju dock bli tvärtom också i och för sig.
          Men det har inget med din brandvägg att göra i alla fall.

Comment

är du säker på det? jag har väntat i en halvtimma och ändå samma hastighet. något tips?

Comment

yo

glöm inläget ovan.det fukar jättebra nu. har bytt upp bredbandet till 2 mib/s nu. ha det gött// Sniff

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X