Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SNÄLLA HJÄLP!!! Innan jag blir (mera) tokig..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

du bränner ju som en cd o du har dvd i

Comment

måste försöka ändra så den bränner som en dvd

Comment

Ja?
        Jag förmodar att det går att ändra någonstans eller....

För jag kan väl inte bränna dvd som cd? eller?

Comment

kan det bero på att filen bara är på 700mb?

Ska prova med en på 3,2gb...
          Men i vilket fall vill jag kunna bränna 700mb på dvd....min kompis xbox fixar inte cd så det är därför.

Comment

nej tror ej de..men har programmet upptäckt att du har dvd brännare installerad...de brukar komma upp en ruta som de står de om ja kommer ihåg de rätt

Comment

nu skrev den direkt

Comment

en fill på 2 gb så gick det men väljer jag en mindre så händer inget....men nu ska jag låta den bränna och kolla om det funkar....

Kan man bränna småfiler till dvd med alcohol?
                Eller går det bara med filer större än 700mb?

Comment

ja vet en perfekt lösning....varför slösa en dvd skiva på en fil som e 700mg du kan ju lägga in 2 spel tillsammans typ 700mb+2gb me craxtion

Comment

ett tips till är att använda dvd rw skiva när du vill pröva saker så du inte slösar så mycke pengar =)

Comment

ja varför inte. Bra idé

Men min kompis är perfektionist....vill ha dvdfodral och cd etikett och spelen i alfabetisk ordning

Nu är det klart....sKa prova....Håll tummarna

Comment

det va de dummaste!!

så han vill slösa skivan bara för att han vill ha dem i bokstavsordning???
                        hahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahhahaahahh ahaahaahahhaahahaahhaahahahhaahhaaahaahhahahahahah aahhahaahhahaahahaaaaha

men funka spelet

Comment

Det funka jättebra....

Nu gäller det bara att få småfiler max 700mb och funka på nåt sätt till dvd+r

Det konstiga är att nero bränner dvd+rw jättebra....men dvd+r....händer inget i xboxen....mycket konstigt med tanke på att det funkat kanonbra förut.....

Stort tack för din hjälp....Det är mycket uppskattat

Comment

Nemas Problemas! glad att få hjälpa till

Ett annat tips e att använda nero express som funkar för mig...kanske löser perfektionistens problem

Comment

Ja kanske...men hur f*n kommer det sig att neros bränningar inte funkar längre på dvd...förutom dvd+rw.....Jag begriper det inte

Comment

inte ja heller men ja brukar växla mellan alcohol120% o nero express om de inte funkar på alcohol brukar de funka på nero o så tvärtom

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X