Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DC hubbar med bra "grejer"

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DC hubbar med bra "grejer"

Kan nån tippsa om bra hubbar?

maximumspeed huben e bra

Comment

Hatric funkar också.

Comment

sweden1.myftp.org
        sweden2.myftp.org
        sweden3.myftp.org
        sweden4.myftp.org

Absolut de bästa hubarna. Hänger själv jämt på Sweden 1 men då har den 150GB Sharelimit. 10mbits hub som inte alla kommer in på. men gör man det så är det måste.
        Xbox [1.1] - Flashat
        Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

Comment

nakedheaven.no-ip.com var nere ett dygn så i skrivande stund är det inte så mycket folk inne, men det kmr vara fullt om ca 2 dygn
          "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

ingen som kan dra upp en ftp eller uploada på min (8mbit server) me lite godsaker till xbox ? Gillar inte dc då man blir avbruten osv hela tiden.. Så blir d för mig iaf.. :/

Comment

det har funnits en sådan men den lades ner PGA några ass laddade ner kopierade spel på den villket var synd för där fanns många godsaker
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

okey, men jag tänkte att någon kanske har typ ett par spel bara som vill dela med sig till en nybliven xbox ägare ;-)

Comment

Original inlägg av cewe
                  okey, men jag tänkte att någon kanske har typ ett par spel bara som vill dela med sig till en nybliven xbox ägare ;-)
                  köp lite spel?
                  xbox 1.0
                  tommy drive
                  160gb/8mb 7200rpm seagate baracuda
                  x2 2.3b bios 4979.06
                  80mm blå led fläkt
                  blå eject leds
                  blå "controller dongle"
                  clear jwl med blå leds under

Comment

man chippar inte sin xbox för att köpa spel

Comment

ne men man ber inte folk e fixa spel till en heller. iaf inte på forums, så tycker jag.
                      xbox 1.0
                      tommy drive
                      160gb/8mb 7200rpm seagate baracuda
                      x2 2.3b bios 4979.06
                      80mm blå led fläkt
                      blå eject leds
                      blå "controller dongle"
                      clear jwl med blå leds under

Comment

själv så tycker jag ancient.myftp.org(bara för 10mbit+) slår bbb.sweden hubbarna
                        Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Ancient är bra alternativ men inte en chans att den knäcker BBB Sweden. Inte nära.
                          Xbox [1.1] - Flashat
                          Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

Comment

Original inlägg av cewe
                            ingen som kan dra upp en ftp eller uploada på min (8mbit server) me lite godsaker till xbox ? Gillar inte dc då man blir avbruten osv hela tiden.. Så blir d för mig iaf.. :/
                            vi kanske kan byta ftp-konto, e-posta mig på klan72@email.com.

Bästa hälsningar,

Comment

köper man xbox & chipar den har man fan råd att köpa spel åxå
                              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X