Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stort problem...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Stort problem...

När jag har laddat ned någon serie från dc++ så kollar jag alltid om avsnitten är synkade innan jag överför dem till xboxen. på datorn är de synkade och fungerar helt ok. men sen när jag har överfört dem till xboxen blir de helt plötsligt osynkade!

undrar om någon som vet problemet....all hjälp skulle jätte bra

Om du menar att ljudet inte är i sync, prova upp/ner/höger/vänster på styrkorset och se vad som händer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

har testat de nu men det hjälper endå inte...och jag menade att ljudet inte var i sync

Comment

Använd xbox media player så styr du syncen av ljud och subtitles enligt det jag skrev tidigare, kolla på tv:n så ser du om det är sound delay eller subtitle delay du ändrar.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
          Använd xbox media player så styr du syncen av ljud och subtitles enligt det jag skrev tidigare, kolla på tv:n så ser du om det är sound delay eller subtitle delay du ändrar.
          Fungerar det även i XBMC?? att använda styrkorset till det???

Comment

Nä. Du får gå in i OSD´n & ändra det.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X