Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spel i Xbox HD slutat fungera...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spel i Xbox HD slutat fungera...

Hejsan!

Förde över Fifa 2004 till Xbox:ns HD. Spelade d i några dagar o sparade osv.. När jag satte på den häromdagen så hänger sig spelet alltid vid starten, vid EA Sports loggan.. kommer inte vidare, så jag använde FlashFXP o tog bort hela mappen i e:\games, la in d på nytt men samma fel... va göra?

PS. Vart lägger sig savefilerna nånstans på hd? DS.

Tacksam för svar

Kolla tid och datum inställningen...om året inte är rimligt funkar inte spelet...

Comment

hände samma sak för mig ang. GTAIII/Vice City....... dom låste sig under laddningen........ sen helt plötsligt hoppade dom igång igen
      Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
      respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
      Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
      http://945gl.no-ip.org
      #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

samma för mig me....

Comment

funkar nu

Okej, d funkar nu, datum va fel. Men jag har ställt in den typ 5 ggr nu o bara haft chippad xbox i nån vecka :-( Varför ändras datumet hela tiden?

Tack för hjälpen alla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X