Jag har laddat ISOcraxtion igen efter att min dator kraschat från xbox-scen.Men får upp meddelandet ISOcraxtion -x iso_name directory_to_extract_to. Jag fattar att man ska döpa om något men vad?Hur gör jag för att få det att funka?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ISOCraxtion
Collapse
X
-
dumpa ISOCraxtion.... (nej jag vill inte starta ett 5:e världskrig om vikken prog som är bätre/sämre)
Vet bara att när jag använde det så tog det BORT ett spel för mig så ja va tvungen att tanka det igen :/
xISO/XFER är dom ända prog man behöver....... + att to m en utvecklingsstörd apa klarar av dom proggen
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment
-
ISOcraxtion suger + buggigt. Använd simpleXiso + MediaXmenu, där du kan skriva in saker i en inställningsfilOriginal inlägg av X-JojjeJag gillar ISOcraxtion och dom andra programen som jag har testat är det inge fel på. Men jag vill kunna göra multigamediscs.
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
- Citat
- Flag
Comment
-
gör så de körs direkt via evox, kan förklara hur man gör senOriginal inlägg av X-JojjeHar tankat Simplexiso och det funka bra men fattar mig inte på MediaXmenu.Jag kanske är dum i huvudet men det är en massa grejer man får med hur får man igång programet?
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
- Citat
- Flag
Comment

Comment