Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ISOCraxtion

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ISOCraxtion

Jag har laddat ISOcraxtion igen efter att min dator kraschat från xbox-scen.Men får upp meddelandet ISOcraxtion -x iso_name directory_to_extract_to. Jag fattar att man ska döpa om något men vad?Hur gör jag för att få det att funka?

Vi är nu två st som behöver hjälp.

Comment

dumpa ISOCraxtion.... (nej jag vill inte starta ett 5:e världskrig om vikken prog som är bätre/sämre)
      Vet bara att när jag använde det så tog det BORT ett spel för mig så ja va tvungen att tanka det igen :/
      xISO/XFER är dom ända prog man behöver....... + att to m en utvecklingsstörd apa klarar av dom proggen
      Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
      respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
      Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
      http://945gl.no-ip.org
      #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Jag gillar ISOcraxtion och dom andra programen som jag har testat är det inge fel på. Men jag vill kunna göra multigamediscs.

Comment

Original inlägg av X-Jojje
          Jag gillar ISOcraxtion och dom andra programen som jag har testat är det inge fel på. Men jag vill kunna göra multigamediscs.
          ISOcraxtion suger + buggigt. Använd simpleXiso + MediaXmenu, där du kan skriva in saker i en inställningsfil
          * Xbox V1.1
          * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
          * 160 GB Samsung HD
          * 10 000+ Roms
          * 70+ XBOXspel

Comment

Har tankat Simplexiso och det funka bra men fattar mig inte på MediaXmenu.Jag kanske är dum i huvudet men det är en massa grejer man får med hur får man igång programet?

Comment

Original inlägg av X-Jojje
              Har tankat Simplexiso och det funka bra men fattar mig inte på MediaXmenu.Jag kanske är dum i huvudet men det är en massa grejer man får med hur får man igång programet?
              gör så de körs direkt via evox, kan förklara hur man gör sen
              * Xbox V1.1
              * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
              * 160 GB Samsung HD
              * 10 000+ Roms
              * 70+ XBOXspel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X