Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

MS Dash

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• MS Dash

Tjena grabbar.

Nån som har något tips på hur man fixar till så att man kommer in i ms dashen?

När jag väljer den från evoX menyn så syns evo loggan i nån sekund sen e man tillbaka till evoX menyn igen....

det har funkat tidigare men kommer inte riktigt ihåg hur länge sen och vad som gjorts efter det... Skulle vilja komma in i den för att kunna justera ljud inställningarna för XBMC (Digitaltljud)

Tips???

Jonten

kolla din evox.ini fil så att det står:
    MSDashBoard = "c:\xboxdash.xbe"

Om det inte fixar sig installera om MSDASH fr SD3.7rc8
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ok. Skall kolla. har provat att starta ms dash via xtools men den kommer bara tillbaks till evo menyn den vägen med...

Om jag kör in superdisken, installerar jag då bara ms dash och det påverkar inga andra inställningar och så eller? Givetvis under förutsättning att jag bara väljer ms dash....

Jonten

Comment

Måste man inte låsa HD:n för att få igång msdash?
        Ver 1.4 <> SmartXX v2
        LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
        IR-Mod<>XBMC

Comment

nä men för att få igång MSDASH när chippet är avstängt skall den låsas
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av Jonten
            Ok. Skall kolla. har provat att starta ms dash via xtools men den kommer bara tillbaks till evo menyn den vägen med...

Om jag kör in superdisken, installerar jag då bara ms dash och det påverkar inga andra inställningar och så eller? Givetvis under förutsättning att jag bara väljer ms dash....

Jonten
            Nä bara att installera

Comment

Man tackar för hjälpen. Nu funkar allt bra.

thx

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X