Hej..2 kompisar till mej har xbox med chameleon chip och 120 gigs 5400rpm hdd och jag har ett med xbit chip och 120 gigs 7200 rpms hdd. För båda mina kompisar så funkar Ninja Gaiden, men när jag för över det till min så får jag bara felmeddelandet "Your disc may be dirty or damaged" när jag försöker starta New Game..VARFÖR !? Jag har kollat alla inställningar och ställt in klockan i original dashen, men lik förbannat så funkar det inte...ngn som vet varför eller som har stött på samma problem !?!? Jag har tankat flera olika versioner av det, men inget funkar..HJÄLP MIG ! =) Jag vill verkligen lira det..
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Världens konstigaste Ninja Gaiden prob.
Collapse
X
-
-
Jag har samma problem. Alla inställningar kan göras men när New Game skall startas så får jag "Your disc may be dirty or damaged". Det blir samma meddelande när jag kör ifrån skiva som från HDD. Skivan är provad hos en kompis och fungerar utan problem. Jag har ett Xecuter 2,3b lite och 120GB HDD. Väldigt sugen på att lira detta!
- Citat
- Flag
Comment
-
SAmma förannade problem, funkar för kompisen men inte för mig. När jag ska starta New Game så fuckar den sig och säger att skivan är dirty. har brännt ner det på en Traxdata dvd+r skiva, finns det nått som man kan göra?Ägare -_Snes - N64 - GC - PS2 - Xbox_- Ägare
- Citat
- Flag
Comment
-
Fixat, om ni har problemet med att det säger att skivan är dirty när ni väljer New Game så gör ni så här. Ni går in på Option och kollar att ni har valt ENGELSKA på språket, inte japanska. Jag hade ändrat till japanska, men när jag ändrade tillbaka till ENGELSKA så funkade det fint
Så testa, det kanske funkar
Ägare -_Snes - N64 - GC - PS2 - Xbox_- Ägare
- Citat
- Flag
Comment
-
d e väl bra? vem fan vill ha japanska istället för engelska
(OK japanerna men^^)
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment
-
Tycker alla kan lära sig Svenska jag, eller åtminstone EngelskaOriginal inlägg av Lucif3rd e väl bra? vem fan vill ha japanska istället för engelska
(OK japanerna men^^)
Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.
* 1 Xbox360 V0078FK
* 2 Xbox V1.3 / V1.4
* Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo
- Citat
- Flag
Comment
-
Som jag har fattat så har dem som släppt det tagit bort eller förminskat dessa filer som är på japanska!
Och sen antar jag att det inte spelar nån roll för dig eller någon annan här i forumet då förmodligen ingen kan det språket
Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.
* 1 Xbox360 V0078FK
* 2 Xbox V1.3 / V1.4
* Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo
- Citat
- Flag
Comment

Comment