Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Linksboks

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Linksboks

Är nån som har fått fungerar den lilla web browser linksboks.......för mig funkar inte

Funkar utmärkt. Se till att du ställt in nätverksinställningarna rätt i din dash. IP,Sub,gateway & dns måste vara ifyllda korrekt...

Comment

Nu fungerar det när man ställer nätverk på DHCP........men jag vill att den ska fungerar med fasta ip.........som är konf min dashboard.....men den vill inte

Comment

Allting funkar fint för mig förutom att comhem klagar på dnsadresserna..
        jag har skrivit in dom man ska ha i dashboarden, men den klagar fortfarande, man kan inte ställa in bara i linksboks?

Comment

hum du säger att det fungerar utmärkt efter man ställt in allt rätt..hehe åfan..
          men va e rätt då...? ska ja skriva in IP,Sub,gateway & dns som min dator har till dashboarden? eller hur gör man?

Comment

Tjena, någon som testat kompilera från denna sourcen? http://ysbox.online.fr/ ?
            Verkar bra mycket bättre än gamla, tyvärr pallar jag inte trixa med XDK:n men om någon annan testat så hade det varit kul om någon ville lägga ut för nerladdning
            Min mor var en god vän till min far
            Box 1.1, x2l, 120gb...

Comment

hej på er .. var hittar jag denna Linksbook browser ? Finns det fler webbrowsers till Xbox eller e det denna som gäller ?

Comment

Den bör ligga på xbins ftp (gjorde det förut iaf)... http://www.xbins.org/faq.php

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X