Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Drivrutin för mus?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Drivrutin för mus?

Nån som vet om det finns, eller om någon jobbar på att ta fram en drivrutin för mus alt. t-bord till xbox?

Det är ju fanimej omöjligt att spela t.ex. Unreal med dom värdelösa styrningarna på en handkontroller..

En driver som mappar om en av analog-stickorna till en råtta så vore ju allt perfekt....

// Luma

det går inte i dags läge....... för att en xbox jobbar enbart med ett program i taget..... och iom att xbox spel inte stödjer mus så går det inte att göra nått "program2 för det iom att xboxen stänger alla "program" om man startar ett spel......
    Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
    respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
    Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
    http://945gl.no-ip.org
    #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Jodå, men man får göra som på gamla DOS tiden med "tsr" terminate and stay resident. Evo-x gör redan liknande saker för att hantera trainers/spelfusk och in-game-reset. Och eftersom xbox spelen förutsätter att dom har hela xboxen för sig själva så kan allt sådant orsaka strul med vissa spel. Men det är inte omöjligt.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jaha ok hoppas nån kan fixa mus stöd i spel då då.......
        Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
        respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
        Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
        http://945gl.no-ip.org
        #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Drivrutin.

Visst hade det varit mycket mer lättspelar om det fann en tsr :-)

Hoppas det finns nån duktig programmerare där ute som kan fixa det.

Vet ni nån kunnig xbox-programmerare som man kan uppvakta?

// Luma

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X