Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En vanlig sketen kopiering.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En vanlig sketen kopiering.

Hejsan.
    Jag har brännt filmer å mp3or på en CDRW skiva, men när jag går in på Cd-rom-avläsaren på mitt Xbox så hittar den ingenting. Men om jag går genom Media Player så funkar det utmärkt. Men nu är min fråga så här. HUR kan jag kopiera över låtarna m.m. till hårddisken?

Prova med DVD2XBOX.

Comment

Dvd2xbox ska väl ligga i xboxet?eller?och jag kan inte lägga in några saker på xboxet för jag vet inte hur man gör...ftp programmet kan inte connecta till mitt xbox och då prövade jag med cdrw istället..vilket inte heller lyckades..

Comment

Den ligger i apps katalogen.

Comment

har du den på skiva prova med boxexplorer kopiera över mappen till Apps
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag provade att gå in i Apps-katalogen och provade det som var närmast namnet DVD2Xbox (på min hette det bara DVDX, är det samma?) men när jag startar programmet så hände ingenting, det gick inte att trycka på någonting.
            Och jag kan fortfarande inte lägga över någonting från någon skiva för den kan inte läsa skivan OM den nu inte läser genom Xbox Media Player, men då kan jag inte kopiera till hd, utan bara titta/lyssna.

Comment

Du har antagligen brännt nämnda skiva som en vanlig iso-skiva och iso kan bara mediaspelaren läsa . Vill du läsa och kopiera innehållet på skivan med hjälp av te.x boxplorer så måste du bränna en UDF skiva i tex Nero däe man kan klicka i en ruta som heter typ "xbox-compatible" eller nåt ......eller så försöker du få igång FTP:n..finns en bra guide på detta forum
              *XBOX 1.0 *PS2 v.9
              *Executer 2.2 lite
              *X2 4981.06 BIOS
              *Samsung 7200rpm 120Gb
              *Creative Speaker Inspire 5.1

Comment

Jag har Nero, en av de nyaste, men jag hittar ingenting om nåt xbox-compatible. Vart ska det finnas?

Comment

Använd filhanteraren i Xbmc den läser både iso och udf.

Comment

Jag är sjukt mycket nybörjare. Jag kom fram till att xbmc = Xbox Media Center.. eller? Ska det vara ett program i Xboxen då? För jag hittar inget...

Comment

Installera superdisc (förslagsvis den nyaste) så har du allt man behöver!
                      *XBOX 1.0 *PS2 v.9
                      *Executer 2.2 lite
                      *X2 4981.06 BIOS
                      *Samsung 7200rpm 120Gb
                      *Creative Speaker Inspire 5.1

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X