Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fight night

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fight night

hallå...
    har problem med "XBOX.Fight.Night.2004.DVDRiP.MULTI3.PAL.[by.el-mut].[Ps2LiMiT.NeT]
    när han kommer till laddningen av boxarna så låser sig spelet...någon som vet vad felet är?
    jag kommer så långt till bilden visar dom olika slog kombinationerna.

sedan så lade jag in worms3d och där startar inte spelet ens,,,, någon som har någon ide vad det kan vara för fel......

//calle
    Last edited by calle68; 2004-05-04, 02:01.

Har samma problem med fight night. Ska tydligen finnas en fix för detta, ifall jag hittar den hojtar jag till.

Comment

Original inlägg av jallatralla
      Har samma problem med fight night. Ska tydligen finnas en fix för detta, ifall jag hittar den hojtar jag till.
      Japp stämmer, finns en fix för denna! Men har även hört att många har haft problem pga att klockan inte går rätt eller PAL/NTSC inte är rätt inställt.
      Men skulle rekomendera att prova på Insomnia's version istället, sägs vara mer stabil.
      Last edited by Eggan; 2004-05-04, 18:17.
      Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
      * 2 Xbox V1.3 / V1.4
      * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

Fight_Night_2004_USA_XBOX-iNSOMNiA + Fight.Night.2004.Fix.XBOX-WAM fungerar fint har jag hör nånstans..

Comment

Jag har Fight_Night_2004_USA_XBOX-iNSOMNiA och måste ändra till NTSC på min xbox för att det ska fungera.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X