Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Packa upp Rallisport 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Packa upp Rallisport 2

Lyckas inte packa upp rallisport 2 som är i rar filer.
    Hur ska jag göra, och vilket program ska användas.

Det e väl bara att dubbelklicka på den sista rar filen så packas det upp!

Comment

Är det uppdelat i två mappar så öppna filerna till samma mapp så ska det gå bra.

Comment

råkade på en RSC2 release som hade rar-filerna i rar-filerna.. mycket konstig.. gick inte att packa upp så jag skrotade den och tog en annan release..

Comment

Att läsa .nfo filerna kan ge mycket matnyttig information, till exempel att WAM-releasen av RSC2 är uppdelad i två delar som man måste slå ihop för att kunna packa upp ISO-filen.

Comment

packa upp...

hej
            om jag har releasen wam, i 2 dir, på många .rar filer, och inte har plats på min hdd på datorn att packa upp det, kan jag då skicka filerna till xboxen och packa upp de med complex tools program för uppackning av .rar filer..?, eller måste man packa upp de i datorn ?
            Last edited by matt908; 2004-05-16, 12:46.

Comment

till exempel att WAM-releasen av RSC2 är uppdelad i två delar som man måste slå ihop för att kunna.....
              stämmer bra det där har nämligen den relesen själv å d va ett jävla uppackande innan man kunde njuta av spelet ..........
              Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
              respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
              Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
              http://945gl.no-ip.org
              #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X