Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

har

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• har

superdisc och vill bänna ner den på en dvd-skiva men nero vill ha en cd-rw ,men den får inte plats på rw-skivan. hur gör jag om iso-filen för att bränna ner den på en dvd-skiva??????????

MVH nisse

Byt brännar programvara..
    ..brände min superdics ISO på DVD med Alcohol120% ! inga problem alls ! Bara tuta och köra !

Comment

Original inlägg av nisse30
      superdisc och vill bänna ner den på en dvd-skiva men nero vill ha en cd-rw ,men den får inte plats på rw-skivan. hur gör jag om iso-filen för att bränna ner den på en dvd-skiva??????????

MVH nisse
      Man kan ju packa upp den med xiso ta bort emulatorerna packa ner den igen med xiso bränna så blir den 400MB mindre
      Last edited by pege63; 2004-05-10, 14:02.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Du menar inte emulatorerna? ;D

Comment

Ja, tänkte på simulanterna på jobbet som inte dyker upp på Måndagarna
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X