Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox dvd till PC?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox dvd till PC?

Tjenare !
    Kan man backuppa en skiva direkt ifrån xboxens dvd läsare till en pc,
    eller måstre man lägga in den på hårddisken först??
    Jag har kollat på när jag har använt flashXP på xboxens enhet D men jag fattar nada. Skall detta gå tro????
    Tackar för hjälp.

Nej du kan dra den direkt från DVD i FTPn
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
      Nej du kan dra den direkt från DVD i FTPn
      Är du snäll & förtydligar lite.
      Tack på förhand

Comment

Ja du lägger in spelet i DVD i xboxen.
        Startar upp ditt FTP program.
        FTP över till xboxen.
        Letar upp D: på xboxen (DVDn)
        FTP över allt.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ursäkta men jag är tyvärr trög. Men jag tror att jag har testa detta & då fanns det en massa filer på D & jag visste ej vad som skulle flyttas över. Jag tog även ut DVD skivan ur boxen för att se vilka filer som tillkom. men där fanns fortfarande filer där.
          (XBOX D) hur vet jag vad jag skall flytta

Comment

Ja du ska flytta alla filerna på D till din HD.
            bättre om du kopierar över alla filer med DVd2XBOX sen FTPar dom över till din HD på PCn

Comment

Okej så alla filer som syns på xboxens enhet D tillhör DVDskivan alltså!
              Då tackar jag så mycket!!! :-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X