Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

race driver 2 och hittman contracts problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• race driver 2 och hittman contracts problem

Tja!
    Jag har laddat hem Race Driver 2 och Hittman 3 från en kille i England men spelen vill inte starta. På race driver häder inget, den hänger sig när evox laddar spelet och på hittman blir det Dirty Disk error.
    Jag har laddat hem andra spel från samma kille och dem funkar men dem var i rar filer.

Någon som vet vad det kan vara för fel?

Tack på förhand!

testa föra över dom med qwix el Xfer
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

han har bara ftpat över spelen från xboxen till datorn så att jag kune ladda hem dem så det är inga ISO filer.
      jag testada att göra en ISO av racedriver med qwix och ftpade över den men det funkade inte heller

Comment

be honom göra xiso av spelen
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ok, hur gör man det?

Comment

jo du ber honom att göra Xiso (backup) av spelen han har väl orginalen?

Comment

Ok! Tack för visat tålamod

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X