Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
funkar bara om man har en brännare som klarar bränna duallayer ELLER om du har en NEC 2100A el 2500A, så kan du uppdatera firmawaren till 2510A som simulerar då i sintur duallayer bränning.
Men uppdateringen skall göras i en REN DOS VERSION 6.22 INTE dos under WINDOWS
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Ehh, hur skulle boxen läsa en 4.7GB skiva med simulerade 6GB på?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden... http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
tror det skall finnas någn version av rallisport som är släppt (-complex kanske, inte säker) som är förberedd för att brännas på 2 skivor, man får hålla på att swappa, men det skall funka
tror det skall finnas någn version av rallisport som är släppt (-complex kanske, inte säker) som är förberedd för att brännas på 2 skivor, man får hålla på att swappa, men det skall funka
låter jobbigt, äre inte bättre att nån släpper en rippad release iställeT?
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Jag förstår fortfarande inte vad pege menade med att simulera dual layer...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment